Medewerker Customer Service – Hybride
Zoek jij een flexibele baan voor naast je studie of gezin? Je kunt je zelf inroosteren en vanuit huis werken. Iets voor jou? Kijk dan snel verder!
Wat krijg je?
Goed om te weten!
Wat ga je doen?
Dit ga je straks doen
Als klantenservice medewerker heb je een geweldige thuiswerkbaan waarbij je elke dag klanten een glimlach bezorgt. Je hebt de flexibiliteit om vanuit huis te werken en zelf te bepalen wanneer je werkt. Hierdoor kun je tussendoor naar de sportschool gaan, colleges volgen of je kinderen naar school brengen. Flexibiliteit is belangrijk, want je kunt werken op de momenten die jou het beste uitkomen. Thuiswerken biedt ook het voordeel dat je het gemakkelijk kunt combineren met je studie, gezin of huisdier. Daarnaast krijg je de ruimte om klanten echt te helpen en op jouw eigen manier klantproblemen op te lossen en gesprekken te voeren. Ook is er administratief werk, zoals het bijhouden van klantgesprekken.
Als customer service medewerker geef je productadvies en beantwoord je klantvragen via verschillende kanalen, zoals telefoon, e-mail en social media. Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in spreken als schrijven, is daarom belangrijk. Je hebt de vrijheid om flexibel vanuit huis te werken tussen 8:00 en 23:59 uur. Je dient minimaal 24 uur per week te werken, en je kunt zelf je shifts plannen. Dit stelt je in staat om tijdens je werkdag ook andere activiteiten te ondernemen, zoals sporten, colleges volgen of je kinderen van school halen.
Jij herkent jezelf hierin
- Je bent klantvriendelijk;
- Minimaal 24 uur per week beschikbaar.
Wat krijg je bij dit bedrijf?
- Bruto uurloon van €11,75 per uur;
- Tussen 22:00 en 23:59 uur ontvang je een toeslag van 50%, wat neerkomt op €17,63 per uur;
- 29 vakantiedag op fulltime basis;
- Daarnaast ontvang je een maandelijkse thuiswerkvergoeding van maximaal €60,- netto, zodat je kunt beschikken over een snelle internetverbinding en je favoriete kopje koffie.